Tuesday 3 March 2015

PRUBSN UMMAH



Dalam usaha memenuhi impian hidup anda, rancanglah lebih awal.
Berapa ramai di antara kita yang mempunyai simpanan tetapi terus menggunakannya apabila berhadapan dengan krisis kewangan yang tidak diduga? Bertahun lamanya kita membuat perancangan untuk menikmati masa hadapan yang selesa tetapi ada kalanya masih tidak mencukupi untuk menguruskan perkara yang penting dalam kehidupan kita. Sama ada anda merancang untuk menunaikan Haji atau Umrah, membina dana pendidikan atau persaraan ataupun mempunyai wang belanja untuk pergi melancong bersama keluarga, anda memerlukan pelan yang kukuh untuk memenuhi setiap impian hidup anda.
PruBSN UmmahLink membawa anda selangkah ke hadapan dalam meningkatkan simpanan anda di samping memberikan anda perlindungan yang sepatutnya untuk rancangan kehidupan anda. Dengan PruBSN UmmahLink, anda akan menerima semula bayaran tunai setiap dua tahun, nikmati perlindungan hayat dan kewangan serta mendapat maklumat di hujung jari yang akan membawa anda selangkah lebih dekat dalam memenuhi impian hidup anda.

Dapatkan perlindungan yang bersesuaian untuk anda dan keluarga anda SEKARANG. 
Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut, buat temujanji untuk mendapat rundingan dengan menghubungi MUHAMAD HANIF MAAROF (019 2231 628)

No comments:

Post a Comment